Zásilky doručujeme bez omezení!
Vážení klienti,
přes vládou vyhlášený nouzový stav v České republice bychom vás chtěli ujistit, ... přečíst

Vážení klienti,

přes vládou vyhlášený nouzový stav v České republice bychom vás chtěli ujistit, že přeprava zásilek Zásilkovnou a všemi ostatními společnostmi ve skupině Packeta probíhá v současnosti bez omezení a tak jak jste zvyklí.

---16.3. 2020--------------------------

Info ohledně Koronaviru

 V návaznosti na opatření vlády v souvislosti s Koronavirem Vás informujeme o situaci na našem eshopu.

 

Vážení zákazníci,

 

v souvislosti s nejnovějším nařízením vlády ze dne 15.3.2020 k ochraně před šířením Koronaviru bychom Vás rádi informovali o situaci na našem e-shopu.

Zůstává váš eshop v provozu?

 ANO. Provoz eshopu pokračuje beze změn, Vaše objednávky tedy vyřizujeme bez omezení.

 

Mohu si jako způsob dopravy zvolit výdejní místa Zásilkovny, nebudou mít zavřeno?

 Dle platného vládního nařízení mohou výdejní místa Zásilkovny/Uloženky zůstat pro výdej balíčků otevřena, a to i v tom případě, že se jedná o provozovnu, která by jinak musela být uzavřena.

Pokud se tedy výdejní místo nachází např. v prodejně textilu (která musí mít zavřeno), výdej balíčků zde může probíhat bez omezení. Nemělo by však docházet k běžnému prodeji textilu... čili textil se zde prodávat nesmí, mohou se pouze vydávat balíčky Zásilkovny/Uloženky.

 

Pokud se přesto nějaká taková pobočka rozhodne zcela uzavřít, oznámí to Zásilkovně a ta ji bez prodlení "vypne" z nabídky výdejních míst. V nabídce výdejních míst v košíku by tak měly zůstávat pouze pobočky, které pro vás otevřeno mít budou.

Nemělo by proto docházet k situaci, kdy si v našem košíku zvolíte výdejní pobočku, na které si následně Váš balíček nebudete moci vyzvednout.

Pro více informací můžete navštívit Blog Zásilkovny.

 

Mohu si pro svůj balíček do výdejního místa Zásilkovny přijít, když je omezen pohyb osob?

 ANO. Jsou povoleny cesty osob nezbytně nutné k využívání poštovních služeb. Zásilkovna je registrovaným poskytovatelem poštovních služeb.

 

Mohu na pobočce Zásilkovny zaplatit svůj balíček s dobírkou v hotovosti?

 NE. Dle opatření Zásilkovny je dočasně možné zásilky na dobírku zaplatit výhradně bezhotovostně, tedy platební kartou. Možné bude zaplatit také přes aplikaci Zásilkovna. Díky ní můžete zaplatit vaše zásilky také na výdejním místě, které nedisponuje platebním terminálem.

 

Pro více informací můžete navštívit Blog Zásilkovny.

 

Důležité:

 Dle doporučení vlády prosím respektujte následující pravidla:

1. vstupujte do prodejny jednotlivě (udržujte mezi sebou odstup min. 2m)

2. plaťte pokud možno kartou, tedy bezhotovostně

3. omezte pobyt v prodejně na minimum

4. balíček s dobírkou ze Zásilkovny Vám může být z rozhodnutí Zásilkovny vydán výhradně oproti platbě kartou, příjem hotovosti Zásilkovna dočasně neumožňuje.

Uvedená opatření slouží k ochraně jak personálu, tak vás samotných.

 

Děkujeme za pochopení.

Snažíme se pro ochranu zdraví dělat maximum.

 

JOPLE spol. s r.o. - Neness Official.

--------------------------------------------